čtvrtek 30. července 2015

8 věcí, které budete potřebovat v prvním ročníku


10 komentářů:

  1. Úžasný příspěvek, klobouk dolů!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak mám pocit, že jste se letos vy, zkušenější medici-bloggeři, domluvili nás budoucí prváky co nejlépe připravit (a leckdy vystresovat :D) na nástup na medinu. Díky moc za skvělý shrnutí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono je hrozně těžké odolat škádlení budoucích natěšených prváků :D

      Vymazat
    2. Snad se dožijeme vyšších ročníků a taky budeme moct povzbuzovat čerstvý mediky tak poctivě, jak se to daří vám :D

      Vymazat
    3. No to doufám. Někdo bude muset tu štafetu převzít. :D

      Vymazat
  3. Super! :)
    Za mě teda k prváku ještě neodmyslitelně patří specifický styl kolejních párty a inhalování bombiček na šlehačku (obsahující rajský plyn)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty bombičky musím někdy vyzkoušet, to mě úplně minulo. :D

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatraceně, jedno blbé kliknutí a nechtěné smazání komentáře - "To je super :D Moc mě to pobavilo... škoda, že to mám ještě všechno před sebou :D Btw, kde studuješ medicínu? :) " :D :D

      Medicínu studuji v Hradci :)

      Vymazat